carolina1985

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Tänka sig...

Av Carolina - 28 juni 2014 23:14

God Afton


Lördag kväll... Käkat tacos idag i min ensamhet, lillan hon äter inte det.. Så passade på när hon ändå inte var hemma :)

Tänka sig vad ett par gardiner kan göra för skillnad i ett rum... Älskar gardiner, men jag är fan jäkligt kräsen :)

Men till slut hittade jag några till storarummet iaf :) .. Men vet inte om jag är nöjd med kökets.. Fast de kanske bara handlar om vana där? ... Rollup gardiner är jag inte van vid, men de ser kanske bra ut ändå... haha...

Önska bara jag kunde hitta de perfekta gardinen till Melanies rum... Men de kommer väl det med, hennes rum är ju inte klart än...


Var på loppis i Harlösa idag med min mamma och Melanie... Fyndade en tröja till lillan och sen hittade vi även en söt sekretär som vi ska måla om och sen ha på lillans rum :) Hon har valt rosa, lila och blå :D så visst ska hon få sin lilla sekretär i de färger hon önskar...

Före och efterbilder kommer sen :)...


Planen att åka utomlands nästa år till jag fyller 30 ser mycket ljusare ut nu... :)
Dock blir de nog kanske inte riktigt just när jag fyller 30, men jag ska resa iväg till värmen... så de så :)

Jag vill bara komma iväg lite...Slappna av, ladda batterierna och bara njuta av livet...

 

Kanske de blir hit här? Spanien    ja vi får helt enkelt se vad det blir av det...

Men iväg ska jag    så de så...


Nej gott folk, då är de dags att sova...Tänka sig *hihi*


Sov så gott där ute....


Puss & Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 21 december 2014 22:28


God Kväll... Jag gör samma sak igen... Jag är för snäll... Lånar ut pengar för att hjälpa, hjälpa någon jag trodde på... Istället blir jag blåst... Jag är så grymt besviken!... Det var sista gången... ALDRIG igen... Det sluta alltid med att j...

Av Carolina - 9 november 2014 15:08

God eftermiddag alla läsare!   Vaknade i morse helt utvilad, vilket var väldigt länge sedan sist jag gjorde det... Hade till och med stängt av mobilen för att inte kunna bli störd på något vis :)   Storstädning av lägenheten är också gjord...

Av Carolina - 15 oktober 2014 23:05


Jag tänker då inte vara den andra kvinnan... Aldrig.. Jag är bättre än så... Jag förtjänar bättre... Att bara duga för någon annan är det passar den andra... Nej aldrig igen.. Har fått nog... Det gör så sjukt ont... Men jag är stark... Jag ...

Av Carolina - 16 september 2014 23:09


God afton... Tisdagen är förbi... Kör lite musik på Spotify ... Allt för mycket har ju inte hänt idag... Vilket är rätt skönt... Det ända som varit ett måste idag är matteprovet som jag gjorde i eftermiddags... Var utan ström ett tag här med...

Av Carolina - 13 september 2014 23:30


    Allt tar slut någon gång... På ett eller annat sätt... Dom säger att allt varar för evigt... Där finns massor av avslut... Somliga vill jag inte ens tänka på hur de kan ta slut...   Men de som sker nu... Det är inte verkligt... ...

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards