carolina1985

Alla inlägg under mars 2014

Av Carolina - 3 mars 2014 22:32

Det är en sådan kväll...
Rent för mycket tankar kring livet...
Musiken flödar ur högtalarna och tankarna dom far runt som en virvelvind inombords...
Har försökt att sortera allt som jag funderat på under kvällen...
Men det funkar inte riktigt...
Vad är det dom startar dessa känslor inombords? Vad är det som gör att man känner sig såhär...

Jag vet inte om jag skrivit om det förr... Men vad gör väl det... Min blogg finns för jag ska kunna skriva av mig...
Sen får ni som läser läsa igen, eller helt enkelt strunta i att läsa...

Jag vet om att jag inte är så lätt alltid att ha och göra med...
Ibland behöver jag min tid för mig själv och loppan.... Stänger in mig lite från omvärlden...
Det är rätt skönt... Att bara få lov att vara själv lite och få lov att se på sitt barn som sjunger och leker med sina leksaker och som berättar livliga historier för mig... Kärleken till min dotter är obeskrivlig.... Den är oändlig... Och det vet hon om... Hon är mitt allt... <3

När ska man våga ta tag i kärleken egentligen?
Finna mannen i sitt liv... Våga öppna sig... Hur gör man?
Jag har ställt frågan många gånger innan...
En dag så kommer jag väl finna mitt svar... Det hoppas jag iaf...

Jag tycker jag har lärt känna mig själv bättre detta året...
Jag mår mycket bättre... Visst jag har mina skit dagar... MEN jag har en mycket mer positiv inställning än vad jag haft de senast åren... Eftersom jag varit med om en del under de senaste 7 åren så har det satt sina spår...
Det sjuka är att jag tillät det!
Varför utsätter man sig för något som man egentligen visste om att det INTE var bra för en!
Tron om att saker och ting skulle bli bättre tog överhand..man höll kvar i de bra stunderna....
Men efter ett antal försök så kanske man borde gått vidare med sitt liv!?
Släppt taget och levt sitt liv ist för att sakta men säkert bryta ner sig själv...

Jag släpper nu taget om mitt förflutna...
Gjort är gjort...
Jag kan nu bara lära mig av mina misstag...
Jag står med rak rygg och med ett rent samvete...
En ljus framtid väntar på mig och min fina lilla flicka <3

"Framtiden är min"



Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards