carolina1985

Alla inlägg under januari 2013

Av Carolina - 19 januari 2013 21:44

God kväll folket...

Sitter nerbäddad i soffan nu denna kalla kväll...
Tänt en massa ljus i hela lägenheten ... Bara fiskarna som har normalt ljus... :)

Det ända som är lite tråkigt just nu är att jag håller på att bli sjuk :(
Eller ja, jag är kass i halsen ... Vilket resulterar i ingen träning :(
Suck...
Fått strikta order om att man inte får träna när man har ont i halsen... Tydligen farligare att träna med en ond hals än en förkylning...
Så, ingen träning förrän halsen är bättre...

Vågen visar mindre i vikt iaf :D
Och det gillar jag... Visst de är inga jätte summor, MEN de går ner... Hihi...
Jag har väl inte varit så noga med vad jag stoppar i mig... Men jag har blivit bättre... Jag känner mig helnöjd :)

Nej... Nu ska jag burra ner mig ordentligt med min mysfilt och se vidare på dirty dancing... Sim är min absoluta favorit film <3
Finns ingen bättre ...

Ha en super mysig kväll alla där ute...

Puss och kram

Av Carolina - 7 januari 2013 13:02

God middag...
Sitter på bussen mot jobb... Musiken är i öronen... Tankarna dom går...
Loppan är hos mormor och leif då dagis har stängt och jag måste jobba...
Vet att loppan se de jätte bra när hon är hos mormor...
Men det gör lika ont varje gång att säga hejdå till henne...
Min kärlek till henne är obeskrivlig... Hon är det bästa som hänt mig...
Jag önska jag slapp behöva lämna bort henne för att jag måste jobba...
Men, jag gör det för oss... Jag måste...

Och det är de som vissa inte förstår...
Jag lämnar inte bort min dotter för att jag vill, utan för att jag måste...
Som ensamstående mamma så får man ibland göra saker man inte vill, men jag gör det för en god sak...
Min högsta dröm är att jag ska kunna klara mig helt själv ... Kunna hämta och lämna min dotter själv på dagis...

Men i dagsläget är det bara att gilla läget tills jag hittar ett annat jobb där jag vet att jag kan klara mig själv...

Så ni som ser ner på mig... Fortsätt ni med det, för ni känner uppenbarligen inte mig...
Jag är en stolt mamma, jag gör mitt bästa varje dag....
Jag kämpar som ett djur fast ni inte ser det...
Min dotter får veta VARJE dag hur mycket jag älskar henne... Även när hon inte är hemma...
Det är kvällar då jag gråter mig till sömns... Men jag vet om att saker och ting kommer bli bättre...

Jag kommer alltid att finnas för min dotter och göra allt för henne...
Alltid...

Så gott folk... Jag reser mig alltid igen...
Rak i ryggen och ärligt så är jag en jävligt bra mamma, punkt.

Ha en bra dag

Puss och kram

Av Carolina - 6 januari 2013 01:52

God Afton...


Ja... Då är äntligen utmaningen igång...

Träningen kommer att vara minst 2 ggr i veckan för att de skall bli rätt...
Sen att jag tränar mer är bara en bonus...


Var nere på gymmet nu ikväll.. Och kan väl säga att de var skönt att röra lite på sig..

Jag körde dock bara på löpbandet och lite magträning...

Planen är ju att träna i morron med, så då får jag inte träna den övriga biten... För de tänkte

jag köra på i morron då... Men de blev iaf 40 min ca på löpbandet ... Med bra fart på benen med

sålklart ...


Jag ställde mig på vågen idag... Den visa 80 kg... *suck*.... MEN... Den siffran kommer ju att sjunka..

Fine, jag skall egentligen inte köra på vågen... Då jag även tänkte bygga upp lite muskler...

Då får jag försöka leta upp måttbandet eller så får jag köpa ett nytt helt enkelt...


Ja nej...

Detta fick bli ett kort inlägg...


Sov så gott där ute :)


Natti...

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards