carolina1985

Alla inlägg under juli 2012

Av Carolina - 29 juli 2012 12:11

God Middag där ute!


Söndagen är äntligen kommen... Skall ÄNTLIGEN få hem min lilla flicka...

16 dagar har hon varit ifrån mig... Rent för lång tid... Är verkligen inte van vid att vara borta från henne så många dagar... Så det har varit en lååååång och tuff tid utan henne... Hon har ju alltid varit med mig, dag som natt...

Så inte konstigt att det är svårt när hon är borta så här många dagar i sträck! ...

Men nu skall jag äntligen få ha henne i min famn igen... Överösa henne med kärlek från mamma   

Mammas älskade tokunge ...

Skall bara bli en massa mys... massa massa....


Har börjat att läsa Twilight serien :D

Mycket bra... Har bara sett filmerna, men Åsa tyckte jag skulle läsa böckerna då de ger en lite mer ...

Är dock bara på första boken än... Men har kommit en bra bit ...

Böcker är ju de bästa som finns ... Förutom loppan såklar *fniss*...

Men böcker för mig är en ren avslappning... Lite lätt musik i bakgrunden och slänga sig i soffan med en bok är ju inte alls fel ...


Snart dags att skola in loppan på sitt nya dagis...

Längtar så... Har vi betydligt närmre dit och ett bättre dagis...

Skall vi bara boka in en dag och komma dit och hälsa på.... Vi har ju aldrig varit där innan, så då passar det ju sig att vi går dit och hälsar på en sväng...


På fredag så kommer Jessica, Glenn, Maggi och Alex ner till mig och loppan på besök...

Jag skall göra smörgåstårta och så ska vi gå på Gislövsmarknad :)

Kommer bli hur trevligt som helst...

Smörgåstårta har jag aldrig gjort innan då det aldrig varit en favorit hos mig...

Men desto mindre majonäs blir de ju bättre :D för det är den jag inte pallar med...

Så har ni tips på en riktigt god smörgåstårta så dela gärna med er till mig :)

Tänkte jag skulle göra 2 st runda varianter av de...

Så får vi väl hoppas att det räcker...


Har spanat in en ny tatuering som jag skall göra inom det snaraste är det tänkt :)

Har nog blivit en lätt beroendeframkallning de.. *hihi*...

Men den är verkligen superb den.. Enligt mig själv ... *hihi*...

Planen är att sätta den på höger arm... Dock utan texten som är med på bilden som jag kommer att lägga upp...


Nej... Nu är det dags att göra sig redo för avfärd mot Västerstad till min lilla trollunge ....

Haha jag är noof f*n lite nervös .... Fjärilar i magen...


Ha det gott där ute så hörs vi snart igen...


Puss & Kram


 

Av Carolina - 25 juli 2012 00:46

God kväll där ute...

Känner att jag behöver skriva av mig lite...
Är i Eslöv hos Jessica & Glenn nu... Dom har precis kommit hem från Egypten ... De var iväg med Alex , maggs & Martin med...
Skönt att ha dom hemma igen :)
Fick en jätte goo oljeparfym av dom från deras resa... Luktar såååå gott... Passar mig perfekt :) så stort tack för den... Jätte glad är jag :))

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ?
Jag gör ... Jag har varit riktigt förälskad en gång.... De var min dotters pappa ...
Nu ska man våga släppa in en ny man i sitt liv...
Läskigt... Jag blottar inte mitt hjärta hur som helst ... Jag faller inte så lätt... Vilket kanske är bra på ett sätt...
Men ja... Det har väl sina nackdelar med.. Men men... Jag år som jag är :)

I morgon iaf så drar vi till Ven... Aldrig varit där... Så de skall bli kul... Tur man har sommarkortet så resan dit inte kostar något hihi...

Prata med loppan i telefonen innan idag... Nära jag börja gråta :( som jag saknar henne... Men på söndag får jag äntligen hämta hem henne... Som vi ska mysa hon och jag... Längtar så de värker i hela min kropp...

Nej nu är det dags att vila de gröna zzz...

Zzzov gott där ute...

Puss & kram

Av Carolina - 18 juli 2012 14:40

God eftermiddag!

Då var man åter på jobb för stängning nr 1 denna veckan, blir i morgon med... Men då hoppas jag ju verkligen att här är varor att plocka ut i butiken...
Morgonpersonalen har jobbat för fort så nu är här inte mycket över på kvällen att göra tyvärr...
Men men, skall nog få tiden att gå :))

Ikväll skall jag iaf ut med fina brossan och Åsa för att dricka något gott :)) så trevligt de kommer bli...

Well Well ... Nu dags att ta på sig de grå och gröna kläderna...
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag...

Puss & kram

Av Carolina - 17 juli 2012 16:53

God Eftermiddag där ute!


Tisdag och jag är ensam hemma...

Loppan är hos sin pappa i 2 veckor   MEN, det är ju självklart kul för dom att få spendera lite mer tid tillsammans... Så jag måste tänka så... Och hon kommer ju hem till slut till mig igen   

Så nu sitter jag mest och funderar på vad jag skall orka laga till middag!... Finns nog inget tråkigare än att laga middag till sig själv! ...

Så de får väl bli något super enkelt idag... Men frågan är ju fortfarande vad? allt ligger ju i frysen!...

Men jag har ju förvisso lite korv som jag kan steka upp   Så det får de väl bli och lite pasta... Enkelt och gott...


Så mycket har inte hänt sedan jag skrev sist i bloggen...

Umgåts mycket med mina kära vänner och familj och lilla trollungen ... Och jobbat en massa...

Så livet flyter ju på som vanligt...

Kärleken har inte kikat fram än... Kanske den gör det i år... Hade varit härligt...


Är med på en dejtingsida på nätet... Funderar lite på att gå ur den... Inget händer där eller så får man bara de mest groteska erbjudande som finns!... Så ja!...

Irl är väl egentligen bäst att kanske träffa någon...Brukar väl vara att man träffar någon genom någon man känner...

Jag bojkottar inte nätdejting... Men det är lätt hänt att man får en helt fel uppfattning av någon och så blir man besviken när man träffas...

Dock går jag alltid in med öppet sinne när jag väl träffar någon...

Jag är väl lite småkräsen... Men vem är inte det?

Alla har vi våra krav på vad man söker...

Det här med att ha "roligt" har jag också kommit över... Likaså att vara någons tröst för dom inte får det dom ville ha... Nej tack!...

Jag vill verkligen finna kärleken... Inte vara någons plåster på såret eller liknande...

Händer ju att man får förfrågningar som inte skall betyda något... Men jag är inte sådan...

Jag är en tjej med känslor... Jag är inte någons lilla leksak... No way! ...


Så... Carolina här är ensam mamma som söker efter kärleken, inga lekar....   


Väntar spännt hem mina nya soffor!... har snart väntat i 5 veckor!... Blir tooookig! ...

Vill ha dom NUUUU... min soffa jag har nu är ju hemskt obekväm att sitta och ännu värre att försöka ligga ner i...

BLÄ... Så nu sitter jag ivrigt och väntar på deras samtal att jag kan komma och hämta min soffgrupp...

Dom sa i början på denna veckan så skulle jag få de.... Men nu är snart denna dagen med förbi tyvärr   

Får kanske deras efterlängtade samtal i morgon ist ... Vilket jag INNERLIGT hoppas på .... *håller tummarna hårt*..


Nej...

Nu är det väl dags att ta en liten vals i köket med disken och sen ner i tvättstugan för att tvätta lite till *blä*...

Med EN fjuttig tvättmaskin så tar det sin lilla tid och när varje maskin ta 1½ timme på sig att bli klar! ... Därför får man hålla på ett tag tyvärr.. MEN MEN .. Sånt är livet...



Ha de fint där ute alla fina människor :)


Puss & Kram


     



Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards