carolina1985

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Den lilla tystnaden..

Av Carolina - 9 februari 2014 22:29

Total tystnad...
Det ända man kan höra är surret från tvn...
Klockan som tickar i köket och den som tickar bakom mig här i storarummet...
Valde att sätta igång Spotify ... Lite mysmusik...
Så det inte blir så tyst...
Brorsan och hans sambo gick just hem...
Haft en mycket trevlig dag tsm... Käkat middag tsm och spelat Bingolotto...
Utan vinst, men vi var SÅ nära.... Undra om grannarna hörde mig *haha*...
Iaf...
När dom nu gick hem, så blev allt tyst...
Det är då ensamheten kryper fram... Tomt är det...
Men men...

Ny vecka i morgon...
Ny vecka på ebo... Hoppas på visning av lgh...
Men.... Jag hoppas inte för mycket... Blir lika besviken varje gång över att jag inte får komma på visningen!
Men, jag ger ju trots allt inte upp... För min lgh kommer att dyka upp till slut ... Det vet jag...
Får ringa bredbandsbolaget i morgon igen iaf!
För detta skit till Mobilia bredband som jag har till datorn funkar ju som det själv vill...
Känns surt att betala för något som man inte kan nyttja.... Och jag behöver mitt internet för mina studier!

Aja...
Vägningen i torsdags var bra :) -1,5 kg... YEY....
Går i vågor det där...
Men, måttbandet visar ju också minskningar såklart :)
Jag är stolt över mig själv, dock har jag trillat dit någon gång, MEN jag har klarat av den nya dagen som kommer dagen efter felsteget...
Jag har 16 kg kvar till mitt mål.... Och dit SKA jag nå... Det vet jag att jag kommer göra :) lätt...
Tycker bara att denna förkylning och jobbiga hals kan sluta tramsa sig nu!
Haft detta skitet i två veckor...
Jag vill ju till gymmet och träna...
MEN den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)


Nej...
Nu ska jag banne mig gå och lägga mig...
Skönt att lägga sig i tid...

Natti där ute mina små följare :)

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 21 december 2014 22:28


God Kväll... Jag gör samma sak igen... Jag är för snäll... Lånar ut pengar för att hjälpa, hjälpa någon jag trodde på... Istället blir jag blåst... Jag är så grymt besviken!... Det var sista gången... ALDRIG igen... Det sluta alltid med att j...

Av Carolina - 9 november 2014 15:08

God eftermiddag alla läsare!   Vaknade i morse helt utvilad, vilket var väldigt länge sedan sist jag gjorde det... Hade till och med stängt av mobilen för att inte kunna bli störd på något vis :)   Storstädning av lägenheten är också gjord...

Av Carolina - 15 oktober 2014 23:05


Jag tänker då inte vara den andra kvinnan... Aldrig.. Jag är bättre än så... Jag förtjänar bättre... Att bara duga för någon annan är det passar den andra... Nej aldrig igen.. Har fått nog... Det gör så sjukt ont... Men jag är stark... Jag ...

Av Carolina - 16 september 2014 23:09


God afton... Tisdagen är förbi... Kör lite musik på Spotify ... Allt för mycket har ju inte hänt idag... Vilket är rätt skönt... Det ända som varit ett måste idag är matteprovet som jag gjorde i eftermiddags... Var utan ström ett tag här med...

Av Carolina - 13 september 2014 23:30


    Allt tar slut någon gång... På ett eller annat sätt... Dom säger att allt varar för evigt... Där finns massor av avslut... Somliga vill jag inte ens tänka på hur de kan ta slut...   Men de som sker nu... Det är inte verkligt... ...

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards