carolina1985

Alla inlägg under april 2014

Av Carolina - 21 april 2014 23:09

Mitt hjärta är verjkigen gjort av sten...
Eller snarare blivit det med åren... det som skrämmer mig mest är om jag någonsin kommer att kunna släppa in någon igen...
Folk säger det ständigt att kärleken kommer att komma igen... Men ur vågar man igen...
När man blivit så sårad och trampad på å är det svårt att våga tro på kärleken igen... iaf för mig känns det så...

Jag drömmer ofta om mannen i mitt liv... Men jag ser aldrig vem han är... Han finns där i skuggorna... Förför mig... Gör allt för mig... Men jag får aldrig se hans ansikte... Vem är denna man?
Finns han?... Eller spelar drömmarna mig ett spratt...? Vem vet...

Kanske finns han där...
Jag är kanske inte närvarande bara...
Mitt kalla hjärta vill inte känna något bara...
Min hjärna vill mer än vad mitt hjärta klurar ut...
Rättare sagt så är det min hjärna som strular till det ofta... Jag analyserar allt och letar fel och brister...
Den perfekta och felfria mannen finns inte... Jag själv är långt ifrån perfekt...
Men varför letar jag då efter just den perfekta mannen? Han finns ju inte...
Mannen man sen kommer förälska sig i kommer ha brister, men då får man älska även hans brister... Precis sin han får lära sig att leva med mina brister...

Du är allt jag vill ha
Jag vill känna din kropp mot min
Dina läppar mot mina
Lägga mig mot ditt bara bröst och höra ditt hjärta slå
Känna dina andetag i nacken när du ligger bakom mig och håller om mig
Jag vill hålla din hand
Smeka vartenda centimeter av din kropp
Jag vill att du ska smeka vartenda centimeter på min kropp
Vi lyssnar på varandra
Litar på varandra
Obeskrivlig och helt underbar kärlek



Dags att sova... Åtminstone försöka.....
Natti där ute...

puss och kram

Av Carolina - 8 april 2014 21:22

Kvällens program är såklart biggest looser Sverige..
Gillar det, det peppar mig att fortsätta mot mitt mål...
Jag är dessvärre nere i en liten svacka, MEN jag hänger inte läpp för det... Nya tag kommer att tas och det kommer självklart att ge mig resultat :)
Måttbandet ska fram igen på torsdag, ska bli spännande och se om det visar något där denna månaden med :)
Jag hoppas ju såklart, men jag är också inställd på att de också kan stå still ....


Jaha... Allt annat i livet då ... Händer inte så mycket... Skola...jobb....skola...jobb.... Träffa vänner och familj ...
Just nu känns det mesta rätt segt...
Lägenhetssökandet går väl inte heller så bra som jag själv vill :( ... Tyvärr är det ju inget som jag kan påverka, utan min tur kommer när den kommer... Men jag är OTÅLIG.... Och ni som verkligen känner mig, ni vet om hur jag är med att vänta på saker och ting!
Men, ger inte upp än... Jag ska tag i en lgh till oss i Eslöv... Snart hoppas jag på...

I morgon är de matteprov... Ser inte fram emot det speciellt mycket... Men, det ska göras ... Ska bara skärpa till mig och läsa frågorna ordentligt...
Dags och söka in till konditorskolan med i Malmö nu i april... Så tid får boka hos syo nu, jag kan komma in till hösten...
Så håll tummarna gott folk :) jag behöver det...

Nej... Nu ska jag mysa ner mig lite i soffan innan de är dags o gå ner i tvättstugan för sista gången ikväll...

Ha de gott där ute :)

Puss o kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards