carolina1985

Alla inlägg under augusti 2013

Av Carolina - 8 augusti 2013 00:40

Den ständiga kampen mot mig själv...
Vikten...
Där är många som är duktiga och har en otrolig vilja av stål och klarar av att gå ner i vikt...
Jag har också en enorm vilja....
När det kommer till allt annat än vikten...

De är bara att bita ihop o göra det sägs det...
Men så jäkla enkelt är de inte...
För stunden klara jag det...
Men när ingen ser... Det är då jag trillar dit...
När inger ser.... När ingen ser... Ingen ser... Ingen ser...

Kom tillbaka till jobb i måndags... Trött men ändå laddad för ett pass...
Byter om till mina arbetskläder....
Den gröna tröjan drar jag över huvudet och sen drar jag på mig byxorna...
Dags att knäppa byxorna....
Det går inte!!!!!
Under mina tre veckor borta från jobb har jag gått upp i vikt...
Har inte gymmet sedan valet tog slut för 4 veckor sedan!
Latmasken är framme....

Jag mår illa inombords...
Jag vet om att detta inte är bra...
Att jag måste göra något åt det...
Jag vet vad jag måste göra...
Jag måste ändra på kosten och träna...
Varför gör jag inte bara det då?
Det är två helt enkla saker att göra....
Men om de nu är så jädrans enkla att göra... Varför gör jag inte de då?

Jag faller så jävla lätt...
Vill så gärna vara alla andra till lags...
Men när de kommer till mig själv så stänger jag bara av...
Jag finns inte för mig själv längre...
Det är illa..

Får höra av folk att jag är vacker,.. Fin som jag är...
Men JAG känner mig varken vacker eller fin som jag är...
Det kvittar hur mycket folk än säger det till mig....
Dom kan inte ändra min syn på mig själv ....
Det är bara jag själv som kan göra något åt det....

Det är enkelt och äta sig till denna kroppen.... Väldigt enkelt...
Men det tar dubbelt så lång tid att få tillbaka de som en gång var bra...
Det kräver en enorm vilja att fixa det...
Vägen tillbaka till en normal kropp och ett normalt liv är lååååång...
Det går inte över en natt som man gärna hade velat att de gick...


Jag måste bryta min cirkel.... NU!
Och jag vet vad jag måste göra....

Uppdatering kommer...

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards