carolina1985

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

hjärta av sten

Av Carolina - 21 april 2014 23:09

Mitt hjärta är verjkigen gjort av sten...
Eller snarare blivit det med åren... det som skrämmer mig mest är om jag någonsin kommer att kunna släppa in någon igen...
Folk säger det ständigt att kärleken kommer att komma igen... Men ur vågar man igen...
När man blivit så sårad och trampad på å är det svårt att våga tro på kärleken igen... iaf för mig känns det så...

Jag drömmer ofta om mannen i mitt liv... Men jag ser aldrig vem han är... Han finns där i skuggorna... Förför mig... Gör allt för mig... Men jag får aldrig se hans ansikte... Vem är denna man?
Finns han?... Eller spelar drömmarna mig ett spratt...? Vem vet...

Kanske finns han där...
Jag är kanske inte närvarande bara...
Mitt kalla hjärta vill inte känna något bara...
Min hjärna vill mer än vad mitt hjärta klurar ut...
Rättare sagt så är det min hjärna som strular till det ofta... Jag analyserar allt och letar fel och brister...
Den perfekta och felfria mannen finns inte... Jag själv är långt ifrån perfekt...
Men varför letar jag då efter just den perfekta mannen? Han finns ju inte...
Mannen man sen kommer förälska sig i kommer ha brister, men då får man älska även hans brister... Precis sin han får lära sig att leva med mina brister...

Du är allt jag vill ha
Jag vill känna din kropp mot min
Dina läppar mot mina
Lägga mig mot ditt bara bröst och höra ditt hjärta slå
Känna dina andetag i nacken när du ligger bakom mig och håller om mig
Jag vill hålla din hand
Smeka vartenda centimeter av din kropp
Jag vill att du ska smeka vartenda centimeter på min kropp
Vi lyssnar på varandra
Litar på varandra
Obeskrivlig och helt underbar kärlek



Dags att sova... Åtminstone försöka.....
Natti där ute...

puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 21 december 2014 22:28


God Kväll... Jag gör samma sak igen... Jag är för snäll... Lånar ut pengar för att hjälpa, hjälpa någon jag trodde på... Istället blir jag blåst... Jag är så grymt besviken!... Det var sista gången... ALDRIG igen... Det sluta alltid med att j...

Av Carolina - 9 november 2014 15:08

God eftermiddag alla läsare!   Vaknade i morse helt utvilad, vilket var väldigt länge sedan sist jag gjorde det... Hade till och med stängt av mobilen för att inte kunna bli störd på något vis :)   Storstädning av lägenheten är också gjord...

Av Carolina - 15 oktober 2014 23:05


Jag tänker då inte vara den andra kvinnan... Aldrig.. Jag är bättre än så... Jag förtjänar bättre... Att bara duga för någon annan är det passar den andra... Nej aldrig igen.. Har fått nog... Det gör så sjukt ont... Men jag är stark... Jag ...

Av Carolina - 16 september 2014 23:09


God afton... Tisdagen är förbi... Kör lite musik på Spotify ... Allt för mycket har ju inte hänt idag... Vilket är rätt skönt... Det ända som varit ett måste idag är matteprovet som jag gjorde i eftermiddags... Var utan ström ett tag här med...

Av Carolina - 13 september 2014 23:30


    Allt tar slut någon gång... På ett eller annat sätt... Dom säger att allt varar för evigt... Där finns massor av avslut... Somliga vill jag inte ens tänka på hur de kan ta slut...   Men de som sker nu... Det är inte verkligt... ...

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards