carolina1985

Alla inlägg under juni 2014

Av Carolina - 28 juni 2014 23:14

God Afton


Lördag kväll... Käkat tacos idag i min ensamhet, lillan hon äter inte det.. Så passade på när hon ändå inte var hemma :)

Tänka sig vad ett par gardiner kan göra för skillnad i ett rum... Älskar gardiner, men jag är fan jäkligt kräsen :)

Men till slut hittade jag några till storarummet iaf :) .. Men vet inte om jag är nöjd med kökets.. Fast de kanske bara handlar om vana där? ... Rollup gardiner är jag inte van vid, men de ser kanske bra ut ändå... haha...

Önska bara jag kunde hitta de perfekta gardinen till Melanies rum... Men de kommer väl det med, hennes rum är ju inte klart än...


Var på loppis i Harlösa idag med min mamma och Melanie... Fyndade en tröja till lillan och sen hittade vi även en söt sekretär som vi ska måla om och sen ha på lillans rum :) Hon har valt rosa, lila och blå :D så visst ska hon få sin lilla sekretär i de färger hon önskar...

Före och efterbilder kommer sen :)...


Planen att åka utomlands nästa år till jag fyller 30 ser mycket ljusare ut nu... :)
Dock blir de nog kanske inte riktigt just när jag fyller 30, men jag ska resa iväg till värmen... så de så :)

Jag vill bara komma iväg lite...Slappna av, ladda batterierna och bara njuta av livet...

 

Kanske de blir hit här? Spanien    ja vi får helt enkelt se vad det blir av det...

Men iväg ska jag    så de så...


Nej gott folk, då är de dags att sova...Tänka sig *hihi*


Sov så gott där ute....


Puss & Kram



Av Carolina - 16 juni 2014 22:23


God afton

Då var vi inflyttade... Eslöv är vårt nya hem, som vi läääääänge längtat efter.... Nu är vi verkligen här för att stanna...
Det känns dock väldigt overkligt än, samt en massa saker ÖVERALLT... Det tar ju aldrig slut!!! Gaaaah...
Jaja, snart nog är vi väl i ordning här hemma :)

Dottern min hon har fått en dagisplats med, vilket känns jätte bra, så vi ska ta en promenad dit och kika in där och hälsa på... Melanie hon tjatar sååååå mycket efter att få gå på dagis, tror även att hon saknar sina gamla kompisar i Trelleborg, vilket jag förstår...
Känner en otrolig sorg över att vi lämnat det dagiset i Trelleborg, förskollärarna och alla barnen är otroligt saknade, men vi kommer hälsa på dom såklart :) ....

Jag har ju sökt in till konditor utbildningen i Malmö, nu ska man bara vänta på svar om man kommer in eller ej!
Men jag håller ju såklart alla tummar och tår, de måste ju låta mig få gå den utbildningen... Så håll en tumme för mig gott folk :)

Snart är det midsommar och då är det såklart dags att hyra en stuga :) standard för Eslövs gänget att åka iväg över midsommar och bara umgås och ha det alldeles underbart :)
Enligt mig så är midsommar nog den bästa tiden på året, trots att jag inte äter sillen :)
Jag får ju spendera flera dagar tillsammans med underbara vänner, bättre finns ju inte :)
Så i morgon är det packning som står på schemat, men först ska jag ner på FK när de öppnar och få rätsida på bostadsbidraget!

Nej nu skall jag kika klart på filmen Frost, sen är det dags för sängen :)
Ha de gott där ute, så hörs vi snart igen :)

Puss & kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards