carolina1985

Alla inlägg under mars 2013

Av Carolina - 1 mars 2013 14:01

Idag lyser solen helt underbart...
Dock blåser de kallt...
Men här på bussen så smeker den mig ömt i ansiktet ...

Solen har sådan positiv inverkan på mig... Och alla andra ...
Jag hade ångest innan att behöva åka in och jobba nu... Men solen har gett mig ny energi att orka med kvällen ...

Musiken gör sig gott i öronen med....
Såklart...
En bussresa utan musik hade jag nog inte klurat ut... Haha....
Just nu i öronen så spelas det en gammal goo låt sedan många år tbx , savage garden - truly madly deeply ..
Goo låt som väcker gamla minnen till liv igen...

Saknar faktikt tiden då man var yngre...
När denna låten kom,så om jag inte minns helt tokigt så hade jag pojkvän ... Var kär långt upp över öronen...
De är en härlig känsla att vara...
Saknar... Men... Tids nog kanske ...
Den kommer visa sig när man anar de som minst :)

Usch nej nu orkar jag inte skriva mer :)

På återseende med er alla...

Puss och kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards