carolina1985

Alla inlägg under oktober 2012

Av Carolina - 29 oktober 2012 20:10

God kväll där ute gott folk !!


Allt bra med er hoppas jag...
Här rullar livet på så sakta...

Men vintern däremot kommer ju lite för fort.... *brr*...

Idag har ju varit riktigt busväder får jag ju säga... Inget kul väder alls....

Men.. Snart är det julafton ... Dock ska man jobba julafton... Men kvällen får man ju spendera med nära och kära :) Fast riktigt HUR den ska spenderas än är inte helt hundra... Vi får väl se :)


Har ett litet projekt som jag skall påbörja...

Eller två har jag *hihi*....

Men, skall börja med att göra min egna garnlampa :)

Har köpt tapetklister,garn och ballong :) självklart penslar med som jag kan pensla på tapetklistret med :)

Resultat kommer ... :)

Sen projekt nr 2 är att fixa till hatthyllan så den kommer upp till senast på fredag...

Och jag har ju faktiskt ett tredje projekt med.... Loppans 2 stolar på hennes rum som skall slipas, spacklas och målas :) ....

Oj vad mycket det blev helt plötsligt... MEN de skall nog gå bra... En sak i sänder :)


Ja... På lördag är det ÄNTLIGEN den efterlängtade halloweenfesten :)

Som jag längtat efter den...

Så gäller de verkligen att få till lägenheten så läskig de bara går ....

Förhoppningsvis så lyckas jag...

Bilder från festen kommer upp förhoppningsvis på söndagkväll när man blivit människa igen...


Nej...

Nu skall jag ta och hålla kväll...

I morgon vankas det jobb... 3 dagars jobb denna veckan bara... Skönt...


Ha de gott där ute så hörs vi snart igen :)


Puss & Kram


 

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards