carolina1985

Alla inlägg under september 2012

Av Carolina - 17 september 2012 23:06

Kärleken övervinner allt...   


Jag kommer aldrig att glömma dig...

Alltid kommer du att ha en speciell plats i mitt hjärta... Vi funkar inte tsm som ett par...

Men det som var bra med oss kommer jag aldrig glömma...


Var hemma hos fina Annelie och Jonas idag med loppan på besök...

Var verkligen super trevligt... Blir inte så ofta som man hade velat tyvärr... Väldigt långt mellan oss...

MEN, man får ta till vara på de stunder man får tsm :)

Det där med att finna kärleken en dag.... Annelie jorre det... Dom har kännt varandra i många år... Varit bra vänner och haft förhållanden på sina egna håll..

Men till slut så möttes deras vägar på en helt annan nivå och idag är dom ett par :)

Kärleken finns oftast mitt framför en... Man ser den inte...

Kanske dags att slå upp ögonen?.... Innan de är för sent...


Jag är lycklig över att jag har min dotter...

Hon är verkligen det finnaste jag har... INGENTING kan ersätta henne...

Men jag saknar det manliga könet... En partner... En sambo... En bästa manliga vän...

Krypa upp i soffan tillsammans... Jag ligger mot hans bröst och känner hur hans bröstkorg rör sig...

Hör hur hans hjärta slår...

Han smeker mig i håret och ger mig en öm puss....

Känna hans händer mot min kropp...

Prata om allt... Viktiga saker,även om små saker som inte är viktiga...

Någon att dela sin vardag med...

Någon att ha diskussioner med.... Någon att bli sams med efter ett gräl...

Varit ensam i 2½ år... Ingen tid kan man tycka....

Men för mig är det massor av tid...

Varje dag är ny tid som jag inte får chansen att dela med någon...

Jag blir inte yngre... Jag vill skaffa fler barn en dag, innan jag är för gammal... Man skall ju orka med...

Vill en dag gifta mig...

Jag vill stadga mig...

Var är du?...


Nej... nu har jag kräkt ur mig igen :D ...

Så nu kan jag väl försöka sova för natten...


Sov Gott där ute..


Puss & Kram


Av Carolina - 13 september 2012 23:22

God Kväll!


Nerbäddad i sängen...

Tanken var idag att jag skulle jobbat.. Men, loppan spydde ner min säng i morse, så det var bara att ta ut vab idag!...

Stackars hjärtat... Men vi fick bakat en daimkladdkaka tsm idag, som jag ÄNTLIGEN lyckades göra bra :)

Jag får väl säga att jag annars är bra på att baka... Men kladdkaka har aldrig varit min starkaste sida...

Men idag.. Idag var det min dag :)

Så denna kommer jag absolut att göra fler gånger må ni tro :)

Loppan får smaka på sin bit i morron då hon somna ifrån välling och allt ikväll... Lilla trollet <3


I helgen så vankas det jobb... Lördag stängning och söndag till 17.15 bara.. Sen blir det kalas hemma hos Oliver som fyller år :)

Så trevligt det skall bli....

Och i morgon... Fredag så skall jag och min bror Micke ha en liten tävling :D

oj oj oj säger jag bara.... Må bäste man/kvinna vinna...

Vi skall göra chokladfondant :) ... Jag har bara gjort en gång innan... DÅ lyckades jag inte.... Men skall jag lyckas nu då?....

Brossan har ju gjort detta ett flertal gånger och lyckas :)

Men hur kunde jag då komma in på denna tanken att vi skulle tävla mot varandra?

Vi kikade på halv 8 hos mig igår och jag fick bara en briljant ide (enligt mig själv) att detta måste ju jag och brossan tävla i mot varandra :D *haha*....

En kul grej bara tycker jag :)

SÅ ... Resultat kommer förhoppningsvis i morron till er som är intresserade :)



You are the one i imagine... Day and night... <3


God Natt där ute..




Av Carolina - 8 september 2012 23:51

God Afton!


Ja.. År 2012s kräftskiva är över...

Massa räkor och god västerbottenpaj... Dessert blev marängsvish (lr hur den skall stavas)... Dock så blev det inga kräftor för min del... Orka inte skala dom bökiga sakerna :) *hihi*... Men, visst är de gott med kräftorna :)

Men allt var verkligen super gott...

Super trevligt sällskap med såklart :)

Snuskigt mätt i magen är man med.. Usch... Varför äter man alltid för mycket?... äh det hör väll till ...


Snart dags att bädda ner sig i soffan...

Se om man kan somna... Blev lite mycket i tankarna ikväll... MEN... I morron är ny dag och nya spännande saker som får en att släppa alla jobbiga tankar... Förhoppningsvis!

Men det är så sällan som jag verkligen fattar tycke för någon...

Man fångar inte mig så lätt...

Men jag lyckas väll alltid falla för fel killar....

Dags att välja andra typer?...

Äh... Det får vara... En dag så finner jag någon som jag kommer att vara totalt förälskad i, precis som han kommer vara i mig...

Jag kan inte vara någon annan än mig själv... Jag är som jag är...


Nej..

Dags att leta fram kudden...


Puss & Kram



Av Carolina - 5 september 2012 22:29

Ja nu har man bäddat ner sig i sängen... Skönt...
Har varit ledig idag, men den har i te varit så lugn som jag planerat att den skulle varit !
Loppan fick sina vredesutbrott ett antal ggr idag som till slut Jorre mig lite matt!

Fick bakat lite idag.. Dock inte vad jag hade planerat från början.. Det skulle blivit en pepparkakskladdkaka! Men det blev mer som en mjuk pepparkaka! Tyvärr... Hade fel form helt enkelt och lite för hög värme...
Nytt test sen igen helt enkelt :)

Var på föräldrarmöte ikväll...
Så vuxet va? :)
Micke och Åsa passa loppan under tiden... Så var min andra bror Andree med här och hälsade på...
Nästan alla samlade :)

Nej... Nu sova.. Börjar lite tidigare i morgon på jobb...
Så bäst att få sin skönhetssömn :)

Puss & kram där ute

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards