carolina1985

Alla inlägg under maj 2014

Av Carolina - 16 maj 2014 22:36

God Kväll Där Ute

Jäkligt trött ikväll... Intensiv dag... På alla möjliga plan...
Uppe tidigt... Pappa varit hos läkaren och fått tråkiga besked :( fast dock lite oklara än, men utredning ska göras...
Skola han jag med en liten stund innan de var dags o röja loss i kassan på jobb... Men nu är jag hemma och slappar i soffan innan de är dags för sängen, för de vankas ju jobb i morgonbitti igen :D ingen fritid här inte :)
Ska iaf käka middag med pappa i morgon istället eftersom de inte blev av idag...

Man hänger upp sig allt för lätt på det negativa... Varför fokuserar man inte bara på de positiva som finns i ens liv?
Det är väl så vi människor är, vi ska älta och ha oss...
Jag har försökt många gånger att fokusera på allt de positiva i mitt liv och ja det har funkat stundvis, men efter ett tag så trillar man tillbaka i sitt gamla spår igen... Suck!
Då får man börja om igen... Ta nya tag och fokusera...
Leva lite mer, ta tillvara på livet bättre... Vi lever EN gång.... Visa dina nära och kära vad dom betyder för dig...

Jag blundar... Jag drömmer mig bort... Till drömmarnas värld... Där ingen smärta finns... Inga brustna hjärtan... Där drömmar slår in... Där enbart lycka finns... Man behöver inte säga adjö till någon... Jag öppnar mina ögon... Det är en dröm...

Skolan är snart slut för denna terminen... Sjukt, snart har jag pluggat ett år... Tiden har bara rusat iväg...
Snart blir jag 29... Och snart är jag till o med 30!
Planerna är ju såklart att inte vara hemma i kalla Sverige när jag fyller 30... Men visst kommer de bli en liten fest :) men de kommer att bli på sommaren tillsammans med min andra hälft Jessica <3

Nej, nu är de dags att sova... Klockan ringer tidigt i morgon.... Zzzzz....

Sov gott alla mina små filurer där ute...

Natti... puss o kram

Av Carolina - 2 maj 2014 19:50

Känns som söndag idag, men de är bara fredag!
Skönt på ett sätt, vet man ju att man är ledig från skolan ett par dagar till :D
Dock så vankas det ju jobb på Willys både lördag och söndag, söndagen minns jag dock inget om att jag skulle jobba, men ja nu blev det så :) det blir pengar av det :D

Varit här i Eslöv ett par dagar nu, lite ångest över att behöva åka hem ikväll, men de får ju gå bra... Kommer ju hit på fredag igen :D
För på lördag vankas det final i Eurovision och den ska jag se tillsammans med gänget i lilla Eslöv :)

Sommarjobb har jag i varje fall fått.... Skönt... Ska jobba på Willys här i Trelleborg, så jag slipper pendla speciellt långt till och från jobb... Det ända tråkiga är att jag inte får umgås så mycket med min lilla flicka, vi får dock hitta på roliga saker när jag är ledig :)
Legoland står på listan i sommar och bakken... Lovat loppan i två år nu att vi ska åka båt också, så de kanske man också får hålla :)
Så även om jag inte har någon semester i sommar så blir det lite bus med dottern min <3

Lägenhetssökandet står rätt still än :(
Inte funnits något att söka på senaste tiden :(
Carolina är RASTLÖS.... Vill flytta nu ju!
Kanske man ska gå med i postkodlotteriet och hoppas på högvinsten där, så kunde man köpt hus eller lägenhet! Känns som de är lättare så, men en vinst kanske kan vara bäst först...

Nej, nu är det dags att runda av skriveriet för ikväll, men lovar att skriva snart igen, Jessica ;) ...

Sköt om er alla där ute så hörs vi snart igen...

Puss & kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards