carolina1985

Alla inlägg under februari 2013

Av Carolina - 16 februari 2013 23:22

God Kväll.....




Spotify är igång... Som vanligt...

När jag fyller 30 så tänker jag spendera min födelsedag på varma breddgrader...

Vilket kommer resultera att min julafton kommer också att spenderas utomlands...

Spännande att bryta traditionerna :)

Undra vem som vill följa med?... kanske åker man själv... Vem vet...



Egentligen vet jag inte riktigt vad jag skulle skriva i bloggen ikväll...

Därav rubriken...

Fast egentligen haar jag lite som jag skulle vilja skriva...
Men vissa saker ska man ha oskrivna på nätet...


Richard Marx strömmar ut ur högtalarna nu...

Varför väljer jag alltid ballader på kvällen... haha...

Oftast är det då som man känner sig som mest ensam jue...

De är väl mitt sett att drömma mig bort...

Rensa tankarna lite...


Var på bio i kväll med min svägerska ... Blev lite sådär spontant..

Har ju fått gratis biljetter från facket...

Så varför inte passa på att nyttja de :)
Så vi stack ner hon och jag här i stan och kikade på filmen Flight..

Faktiskt väldigt bra..

Rekomenderar den för er alla läsare där ute...



I morron bär de av på dop i Billinge... Lilla Axel skall döpas <3

Sen hälsa på min fina Jessica och Glenn på hemvägen...

Saknar så de gör ont... Så de ska bli trevligt att äntligen få träffas...

Där kan jag verkligen bara vara... INGA måsten...

Slänger sig i soffan och sen kan jag och Jessica bara ligga där i vars en hörna..

Utan att säga ett ord till varandra... Eller prata i massor om allt och inget..

Bara vara...

Så skönt...

Finns inget bättre än att spendera tiden på det viset tsm... :)


NEJ..

Nu så får jag ta och bädda ner mig.. I morron skall jag snusa bebis :D

Och försöka få min dotter en klänning :D.. Önska mig lycka till,..



Natti där ute..


Puss och kram

Av Carolina - 11 februari 2013 15:38

Att våga chansa i kärleken är något man måste göra...

Chansar man inte så har man kanske gått miste om något som kunde vara den sanna kärleken...

Vi blir inte yngre...

Ibland måste man hänga ut sig själv där ute och få sagt hur man känner...

Ja de är inte kul att få nobben... MEN du har iaf sagt vad du känner och vill...

Man kan dessvärre inte styra över någons känslor...

Blir de inte ni...Nej då är de inte menat...

Då är det bara att lappa ihop sig själv och resa sig igen...


Jag vet att jag själv har svårt att släppa in killar i mitt liv...

Jag har en enorm mur som jag byggt upp under 3 års tid...

Den är stabil kan jag säga helt ärligt..

Men jag vill finna kärleken...

Vem vill inte det? ...

Jag har inte gett upp om kärleken... Jag tror på den... Jag kommer våga älska igen...


Alla hjärtans dag kommer ju nu med... Jag kommer spendera den dagen på jobb...

Men jag kommer att vara omringad där av människor som har stor betydelse i mitt liv..

Utan er så hade jag inte klarat mig en dag på jobbet :D ..

Det är min andra familj


Nej nu snart kommer min finaste Li och då skall vi käka pannkakor och bara vara :) Ha en fin dag alla ...


Puss & Kram


   

Av Carolina - 9 februari 2013 10:18

God Middag där ute !


Igårkväll efter jobb fick jag ääntligen komma iväg till gymmet...

Så skönt de var...

Men jag måste verkligen lära mig mer om allt som finns på gymmet...

Jag vill ju bygga upp muskler :D

Inte jätte biffig... Men synliga muskler såklart ... :D

Carolina the biff :D .. Haha hur lät inte det...


Aja..

Snön faller igen här nere i Trelleborg... *suck*...

Inte allllllllsssssss trött på denn skiten...

Aja... Barnen tycker iaf de är skoj... De minns jag själv att jag jorre när jag var liten..

Så man får väl stå ut helt enkelt...

Snart nog så är sommaren här igen ..



Snart dags att bege sig till jobb... Min jobbehelg...

Jobba på helgen är både på gott och ont...

Jag saknar att vara ledig varje helg... Men de är ändå skönt att vara ledig mitt i veckan med då och då...

Vad jag vill göra i framtiden?...

Säg de... Jag vet egentligen vad jag vill... Men de är tuffare än vad jag har de nu...

MEN... Vill man så fixar man det... Eller hur?

Tids nog.... Tids nog :)


Nästa tatueringsprojekt vet jag redan vad jag skall göra btw.. :D

Nu skall jag bara skrapa ihop kronorna till det sen blir det att märka min kropp igen :D ...

Dock är jag lite osäker på vart jag skall sötta den :D...

Har en liten plan på att sätta den på armen.. MEN... Den hade varit jäkligt snygg och sätta på höften!...

Hmm... What to do ? ... Dagens i-landsproblem *asg*...

Aja... Den skall göras... Thats it... Ingen diskussion....


Nej folket...
Nu är det dags att samla sig för jobbet...

Ha en fortsatt trevlig dag ... Det skall då jag ha ;)


Puss & Kram

Av Carolina - 6 februari 2013 23:10


Undra vart tusan min portabla hårdisk tagit vägen!...

Min data är tydligen full *haha*....

Så, i morron på min lediga dag så får jag se till att leta upp den helt enkelt...


I morron så väntas även en dags tvätt.. *wihooo*... Eller inte så kul alls inte..
MEN.. Man måste ju :)

Sen kör jag och loppan till Harlösa... Sen vankas det jobb hela helgen...

Hade behövt lite sov morron.. Men.. En annan gång...



Jag vet att jag borde sova nu...

Men de går sig inte riktigt än...

Sitter fast på spotify som vanligt... Lyssnar på lite soft musik och drömmer mig bort ;)

I like that feeling..



Man har hela livet framför mig...

Men snart är jag 30 år... 3 år kvar.. Men ändå...

Mamma ska gifta om sig i nästa vecka... Overkligt men sant... :)
Men jag är glad för hennes och Leifs skull... Så de så...

Vad har jag själv åstadkommit i mitt eget liv?...

Kanske inte mycket... Jag har iaf min dotter... Som är mitt allt som ni alla redan vet :)

2013 är mitt år... På alla plan... Så är de bara :)


Nej...

De är väl dags att bädda ner sig i sängen... Kanske man vaknar utvilad i morron ...

Och har jag riktig tur så väcker inte loppan mig förrän 8.30 :)


Sov så gott där ute..


Puss

Av Carolina - 6 februari 2013 01:15

God kväll...

Jag har nog aldrig varit så arg på mig själv innan som jag var ikväll ...
Hur kan man bara utsätta sin kropp på detta vis?
Varför misshandla sin kropp på de viset?

Min kropp är just nu min egen fiende ...
Men jag ska bli sams med den...
Jag har ju mitt mål... Jag har gett mig fan på det...
Jag ska bli ett med mig själv.. Jag ska trimma min kropp... Tills jag blir nöjd...
Bygga upp muskler...
Jag tänker ge det hela tid...

Nej nu dags och sova...
Natti

Av Carolina - 5 februari 2013 09:54

God morgon där ute!!!

Bussen mot jobb nu... Blä...
Jag hade behövt en veckas semester nu... Minns knappt sist jag hade de!
Bara få komma iväg ...
Småland hade jag blivit mer än nöjd..
Men... Snart nog...


Träningen var planerad att dra igång igår... Efter 2 veckors kass hals...
Taggad till tusen ...
Men när jag skulle ta mitt träningskort så hitta jag inte de!!!!!!!!
Leta överallt... Hittar inte..
Vilket resulterar i att jag måste få tag i ett nytt :(
Skit.. Har jag fått ett husspöke??

Nej... Ha en bra dag alla...

Puss och kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards