carolina1985

Alla inlägg under april 2012

Av Carolina - 21 april 2012 10:42

God Middag!


Otroligt hur man kan bli påverkad av lite musik...

Iaf jag...

Är helt såld på Daughtry´s musik... Texterna tilltalar mig väldigt mycket...

Dom får mig ofta att inse saker som jag inte insett tidigare... Vart jag vill hamna i livet...

Vissa gånger får det mig att känna sorg/ensamhet...

Och lycka många gånger med...

Ja musiken är en stor del av mitt liv.... Att leva utan musiken finns inte i min värld....



Är barnfri till i morgon kväll ... Men det är jobb som står på schemat...

Dock inte så farligt sen stänger vi, så man hinner ju med lite på kvällen med...

Vad jag skall göra ikväll är en hemlis... *fniss*...

Igår skulle jag varit iväg på ett litet kalas hos bästa Helena, men visdomstanden tog över den biten :(

Hade verkligen sett fram emot att få åka bort... Men tji fick jag :(

Men dom klarade sig nog fint utan mig och hade en toppen kväll :)



Nej nu är det dags att spackla sig och börja samla sig inför dagens jobbpass....

Men ha en bra lördag allesammans :)... Det skall jag ha...


Puss & Kram



Av Carolina - 6 april 2012 23:17

God Kväll där ute...


Ja... Det är fullt ös både på jobb och hemmaplan :)
Men det gillar jag....

Jag har kommit lite högre upp i "rang" på jobbet med nu... Jag är en del av jouren :)
För er som inte vet vad de innebär så är de mer att man har hand om stängningar på jobb och en del öppning på mina jobbhelger... Så kul att de tror så mycket på mig... Jag känner mig otroligt nöjd med mina framsteg...

Självklart kan jag förbättra mig mer, men en sak i taget så skall jag nog så sakteligen kunna arbeta mig uppåt :)



Idag så har jag haft en tjejkompis på besök... Käkat lite lasagne som jag slängde ihop med älgfärs :)

Som blev mycket uppskattat... Och jag får själv säga att det blev mycket gott...

Se om man kommer ihåg hur man skall göra den till nästa gång *haha*...

Men men... När man slänger ihop något på känsla så är de ofta svårt att få det lika gott igen och smaka likadant...


Samt har vi ju även pysslat lite ikväll Helena och jag...

Vi har under en del av öppningsprocessen och lite under uppbyggnaden av butiken tagit bilder under arbetetsgången och samt när vi varit ute på äventyr tsm..

Så nu har vi alla samlat ihop ett gäng bilder som vi har skapat 2 st tavlor av :)

På måndag så åker dom upp på jobbet *spännande*...

Undra vad dom andra skall tycka :)

Vi har iaf fått oss många goda skratt...


Nej, nu så kallar sängen då det är en lång dag i morron med att åka buss och tåg...

Skall upp till Harlösa och fira påsken tsm med en del av familjen :)

Vilket jag ser fram emot...

Familjen betyder otroligt mycket för mig... Likaså mina vänner... <3


Nej nu skall jag sova...

Ha de gott där ute så hörs vi snart igen..


Puss & Kram


 

TEAM BARCA :)

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards