carolina1985

Alla inlägg under november 2012

Av Carolina - 27 november 2012 22:32

Ärlighet vara längst...   

Jag är alltid ärlig...

Ljuga är verkligen inte min grej...

Och jag föredrar ju att folk är ärliga mot mig också...

Vilket jag hoppas på att dom är...


Sanningen är inte alltid rolig att höra alltid... MEN... Det är viktigt...

Man måste ta det.. Tyvärr...

Sanningen är om mig själv.... Är att jag... Jag älskar inte mig själv...

Det är många år sedan som jag jorre de...

Det är därför som jag inte kan älska någon annan heller...

Jag måste lära mig att älska mig själv först... Ta tag i mig själv...

Sen kanske jag är redo för att släppa in någon i mitt liv... Men just nu, nej...

Jag måste acceptera mig själv först...


Söndag så tänkte jag dra igång med mitt första pass på mitt nya gym..

Ta tag i mig själv... Vilket känns helt jävla underbart..


Min underbar vän Li som jag fått fin kontakt med igen skall hjälpa mig med

loppan så jag kan börja träna som jag velat så länga...

Träna på gym... Först bygga upp min kondition och sen styrkan... Få lite mer

muskulös kropp :)

Planen är sen att uppdatera er längs min resa som kommer...

Men först dags att skaffa träningskläder :) ... Vill se ordentlig ut när jag drar igång :)



Till helgen är de julbak tillsammans med mina underbara vänner i Eslöv :)

Som jag längtar... Blir kanske tåg och buss dit.. Vem vet, kanske fått sålt min bil tills dess...

Men.... Det är början på min nya ekonomi, och mitt nya liv...

Nystart på alla plan.. Vilket känns toppen :)



Nej.. Nu snart dags att sova..

Men först lite spotify :)


Ha de gott där ute...


Puss & Kram   


 



Av Carolina - 11 november 2012 21:23

God afton ...

Kvällen är kommen och jag ligger nerkrupen i soffan med bara fönsterlampan i köket tänd och TVn igång...
Kvällen som jag hade planerat skulle vara avslappnande och lugn... Den är allt utom det!
Dotter som vägrar att sova... Folk som kör som idioter här i stan och jag har sjukt ont i min högerarm, som jag troligtvis sträckt!
Så...
Nu har jag kräkt av mig lite om det :)

Helgen som varit har gått fort...
Men den har varit trevlig...
Veckan som kommer blir tuff... Intensiv jobb vecka, men... Så är det... Man måste ju jobba ...

Nej nu ska jag kika på Beck så länge man klarar hålla sig vaken ...

Ha de gott så hörs vi nästa gång med ett lite roligare inlägg...

Natti

Puss & kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards