carolina1985

Alla inlägg under juli 2013

Av Carolina - 18 juli 2013 00:01

God afton...

Dagen som varit idag... Ja... Den har gått i vågor...
Inte varit den bästa...
Har i alla fall fått gjort lite här hemma... Tvättat med, och varit så flitig och låtit tvätten torkat ute i de fina vädret på balkongen..
I morgon har jag lite mer planer på att fortsätta med lite saker här hemma... Sen iväg på en liten utflykt med loppeliten :)
Så i morgon tänker jag vakna upp till en bra dag...

Helgen som kommer nog vara den bästa på länge... Hoppas jag ?
Vi får väl se... Uppdatering kommer iaf på den biten...


Det finns mycket jag vill skriva ikväll...
Men vissa saker ska man helt enkelt inte dela på nätet...
Så jag tror vi håller de såhär ikväll...

Ha de gott så länge...

Puss o kram

Av Carolina - 17 juli 2013 00:11

God kväll

Fyra år sedan som jag hade semester... Det är otroligt skönt.. Så jag njuter i fulla drag... Trotts att jag är en person som aldrig är stilla... I morse vaknade jag och kände direkt att jag måste göra något... Men varför? ... Jag är ju ledig... Jag kan sova tills jag vaknar... Gå och lägga mig när jag vill... Inga tider o passa ...
Fast loppan väcker dock mig på morgonen :) ... Men jag har ändå SEMETER ...

Loppan fick för första gången åka i sin cykelsitts på min cykel ... Och hon tjöt av glädje ....
Hela mitt mamma hjärta fylldes av lycka ... Hon verkligen njöt av vår lilla tur på cykeln...
Kanske det blir en tur i morgon med på cykeln...
Men först ska vi iväg med lasson och Li .... Ska ut till hans gård och titta på djuren o så... Så loppan får se lite annat än Trelleborg :)



Ikväll har varit en sådan där tänkar kväll .... Igen....
Inget ovanligt för att vara mig... Eller hur... Ni som känner mig vet hur jag är...
Musiken får tankarna att komma igång allt lättare...
Ensamheten likaså...
Det var väl mer påtagligt ikväll ...
Kommer jag få någon sömn inatt ?
Hade velat vakna upp i morgon och insett att det var fredag...
Jag är nyfiken....


Så med min nyfikenhet så säger jag nu godnatt ...
Får köra lite avslappning helt enkelt så man kan komma till ro...

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards