carolina1985

Alla inlägg under juni 2011

Av Carolina - 29 juni 2011 17:26

Hejsan!


Ja... Det har dröjt ett par dagar sedan sist jag skrev...
Men jag har legat sedan lördagskväll med feber... Och nu i förrgår så började jag få lätt ont i halsen, men igår hade den svullnat riktigt och jag har inte ätit allt för mycket de senaste dagarna... Fast de gör ju inget då jag behöver bli av med lite extra kg...


Igår när jag kom hem från jobb så visade de sig att jag hade 40 graders feber....
Så jag stupade rakt ner i soffan och låg där hela kvällen....

Och när vi ringde och rådfrågade på sjukvårdsupplysningen så blev hon väldigt förvånad över att jag varit på jobb.... Men måste man så måste man...
Det var en väldigt tuff dag igår de var det... Men sånt är livet...
Nu får jag inte jobba förän tidigast fredag... Vila står på schemat...


Lördag så åker lillan till sin pappa och storebror...

hoppas på att jag får åka med till Trelleborg som planerat... men vi får se på fredag....


Mamma står och gör kålpudding i köket nu... Får se om jag får i mig något... hungrig är jag... så lite får jag nog tvinga i mig...


Nej... Nu skall jag vila igen... Helt matt i pälsen...


Ha de gott alla där ute...


Puss och Kram



 

Av Carolina - 23 juni 2011 15:24

Hallå alla läsare!!


Ett litet inlägg hinner jag med innan vi beger oss till simrishamn ikväll :)

 

Jag tror att jag är färdigpackad nu.. Hoppas jag *hihi*... Återstår att se när vi väl kommer fram...

Önska bara denna ATTANS förkylning ville ge med sig :(

Är sjukt trött på den...

 

Oh... Just de.. Lillan och jag har ju pommes i ugnen som vi skall äta idag :D ...
Bäst att ta ut dom innan dom blir svarta *hihi*...

 

GLAD MIDSOMMAR :)

 

 

Puss & Kram

Av Carolina - 22 juni 2011 19:51

God Afton kära vänner!!....

 

Då var det onsdagskväll och ja... I morron är det torsdag, vilket innebär avfärd till simrishamn :D *yey*.....
Midsommar skall alltså firas där tillsammans med kära vänner och familj :)
Ser verkligen fram emot att få komma bort lite... Det behövs...
Så jag har laddat upp inför heeeela vistelsen med alkohol :D .. hihi....
Jag vågar knappt säg hur mycket jag fått med mig haha...
1 flaska vodka... 4 st nya cider som ja int vet va dom heter men dom verkar goda :D....
2 st grevens cider.... 2 mindre grevens sider med smak av persika :D ....
1 tetra smultron vin :D ....

Vad tror ni, klarar jag mig hela helgen nu? :D hahahahaha...

Nu är det bara packning som återstår.....


Well well...

Fick ordnat en ny midsommarklänning då den andra gick i stöpet... Men jag är nöjd ändå :D ... Kommer bli så fin så :)

Det ända som jag vill bli av med är min J*VLA förkylning!... Så nu ikväll skall jag kocka upp vatten, sedan slänga i två vicks och sedan skall där inhaleras i luftvägarna må ni tro... Rensa ut hela skiten....


Fick jätte kul besked idag faktiskt :D ...
Skall få lite annorlunda jobbtider i sommar :) ... Och arbetsstation :) ....
Skall jobba på brödavdelningen samt i kassan ... vilket jag tycker skall bli skoj...

Trivs jätte bra ute i köket med... Men de är aldrig fel med lite variation ...


Ja nej.. Det får nog räcka så här för ikväll.. Har lite att fixa med nu inför min lilla resa :) ...

Om ni behöver ha tag i mig så är de säkrast på mobilen då jag har dataförbud *hihi*... Fast lite fb får jag ju uppdatera via mobilen....


Ha nu en RIKTIGT trevlig midsommar alla.... Sköt om er....

 

Puss & Kram

 

Av Carolina - 21 juni 2011 17:10

God Kväll!


Jag har gjort ett par bloggar tidigare, MEN som vanligt så glömmer jag bort mitt lösenord   

Iaf så ger jag det en sista chans nu då :)

 

Idag är jag hemma med VAB .... Lillan hon har feber... Och inte har den gått ner tillräckligt än heller... Så hemma i morron med... Men men...

Får ut och gå me lillan så hon får frisk luft och kan bli frisk och kry igen...
Dom säger ju att frisk luft är den bästa medecinen.... Så då kör vi på det...

 

 

Snart är det dags att bege sig iväg med gänget till typ Simrishamn ...

Planen är att vi skall fira midsommar där nere ett helt gäng, vilket jag ser VÄLDIGT mycket fram emot... Tror verkligen vi kommer få det toppenskoj där nere ...

Skönt att få komma bort ett tag..
Dock lite ensamt utan lillan... Men kommer bli uppdaterad med bilder och grejor så de kommer bli bra   

 

Trött jag är idag... Lillan lät mig sova äääända till 05.30 Men de vart lugnt, jag gick ju lade mig i rätt så god tid igår..

Så vi fick ju kört iväg idag en sväng och fixat lite på apoteket och lite annat med...

Men nu skall vi ligga och mysa i soffan är de tänkt tills de är dags för lillan att sova...

 

Well well...

Då hörs vi snart igen gott folk..
Sköt om er..

 

Kram   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards