carolina1985

Alla inlägg under april 2013

Av Carolina - 23 april 2013 23:50

Såg att jag fått en fråga här på bloggen, men som jag då missat pga att jag inte varit här inne sedan februari och skrivit...

Frågan var om jag inte tyckte att de var jobbigt att vara ensam...


Så "Åke" som du kallar dig... Mitt svar till dig lyder såhär....

Jo det är jobbigt att vara ensam...

Men för varje dag så blir jag starkare...

Men min tro på kärleken har jag inte gett upp om än...

Kärleken övervinner allt...

Det är något jag tror på...

Även om jag är livrädd för att finna den så längtar hela jag efter den...

Så "Åke"... Jag klarar mig.. För jag vet att jag snart nog komme finna kärleken :)



I morron så är jag ledig från jobb... Vilket är väldigt skönt...

Jag uppskattar mina lediga dagar...

Men jag lyckas alltid boka upp dom från morron till kväll...

Så jag är egentligen inte ledig om man säger så *haha*...

Kanske dags att bara njuta av att vara ledig utan alla dessa måsten...

Men de är så svårt... Man har så mycket som man vill hinna med som man inte hinner annars...

Så i morron så vankas det tvättstugan... Sen skall jag umgås med min fina vänner Li och Christoffer...

Så de blir en fullspäckad dag...



Annars händer där faktiskt inte så mycket mer i mitt liv...

Men jag tror absolut att kärleken kommer infinna sig i mitt liv i år ;)

Jag hoppas på att de kan utvecklas till något mer tids nog .... Vi får väl se helt enkelt...

Jag är öppen för det....


Så nu får jag nog ta och bädda ner mig så jag orkar med morgonen :)


Ha de fint där ute så hörs vi snart igen :)


Puss & Kram


 

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards