carolina1985

Alla inlägg under augusti 2012

Av Carolina - 28 augusti 2012 00:22

Med stor sorg i mitt hjärta måste jag säga, vila i frid kära Marcus...

Lärde känna dig när jag väntade Melanie..

Pratade ofta i telefon...Långt in på nätterna..

Du fanns verkligen och stöttade mig igenom allt..

Du fick mig att skratta... Du bjöd upp mig till dig ett par gånger till dig

för att hälsa på dig i sthlm...

Men jag lyckades inte få ihop det... Jag var inte hel nog då...

Idag ångrar jag...

Jag skulle åkt upp till dig... Vi klickade så otroligt bra du och jag...

Även om jag aldrig fick träffat dig irl så betydde du otroligt mycket för

mig som vän... Du dömde mig aldrig...

Du var en sann vän... En gentleman... En pappa...

Allt känns så overkligt... Du försvann i en bilolycka för 6 månader sedan :(

det värker inom mig att vi tappade kontakten lite...

Jag hade så mycket med mitt nya jobb... Och nu när jag såg att du fyller år just idag...

Så ville jag skriva grattis på din födelsedag... Men så såg jag att du hade hastigt gått

bort :(

Men för dig så skall jag LEVA... Ta vara på livet... Inte släppa dom som betyder som mest

för mig... Jag skall aldrig glömma bort en vän... Aldrig...

VILA I FRID MARCUS <3


Av Carolina - 26 augusti 2012 20:45

God Kväll


Har för första gången jobbat bakfull... *blä* ...
Kan väl säga att jag gör då inte om det igen... Det har nog varit den längsta

dagen i mitt liv.. *haha*...

MEN jag hade iaf SUPER trevligt igår med helt underbara människor :)

Vi tog en svängom på Kristall här i stan och skakade loss lite ....

Kanske händer att man besöker det stället igen kanske ... Vi får väl se ...


Helgen på jobb har varit intensiv.. MASSOR med folk...

Varit super kul när man haft att göra...  :)

Igår så sjöng en kund för mig *haha*... Första gången någon gjort något sådant för mig...

Nån gång skall vara den första ju! eller hur :D



Nej nu är det dags att få loppan i säng.. :)


Ha de gott sålänge...

Så hörs vi snart igen...


Natti

Kram

Av Carolina - 14 augusti 2012 23:57

God kväll där ute..

Ja som rubriken säger så är grannarna på toa... Det är väl dags att borsta tänderna för dom ny :))
Ja, här är väldigt lyhört i detta hus...
Jag hör till och med deras telefon som har ljudlös på med vibration.... Då är här lyhört kan ni tro...

Ja... Idag var sista dagen för loppan på sitt gamla dagis... SÅ skönt...
I morgon börjar vi ny inskolning på klämmans förskola :)) spännande ... Det känns så mycket bättre att få in henne här nere i stan på ett så mycket bättre dagis...
Förhoppningsvis har dom lite mer koll... :))

Skönt att vara ledig i morgon faktiskt...
Dock skall jag ju tvätta med... Även hälsa på Elin och Morgan , och lilla Bella såklart :))
Sen blir det middag med brossan och åsa :)) och eclipse :))

Helgen vankas det bröllopsfest :))
Skoj det skall bli faktiskt ...
Loppan har en ny fin klänning som kommer ända från USA och min från h&m :))
Men fina kommer vi bli... Bilder får ni sen :))

Puh ... Dags att sova antar jag... Så man orkar upp i morgon och göra det man ska :))

Sov så gott där ute så hörs vi snart igen :))

Puss & kram

Av Carolina - 12 augusti 2012 01:05

God afton där ute...

Är där några själar vakna?
Kan inte sova... Jessicas granne spelar begär bredvid och den ovanför bumper rätt bra!
Men det är väl egentligen inte det som håller mig vaken direkt...
Tankeverksanheten är igång... Ovanligt? Svar, nej!

Dagen har verkligen varit hur bra som helst...
Hittat en klänning till bröllopet som jag skall gå på nästa helg... Haft filmkväll med världens bästa Jessica ...
Ätit god mat och lite annat gott...

Det blev lite dystrare när man fick ett mejl! mejl är nog det sämsta jag fått på hitintills ...
"det är inget fel på dig, du är trevlig och ser bra ut"...
Dra den om jultomten med är du snäll!
Var tog ärligheten vägen?
Är du inte intresserad så säg det då rakt ut!
Lögner är det värsta jag vet!
Jag uppskattar ärligheten även om den kan såra...

Trött på att vara allas leksak...
Man tror inte man är det, men så visar det sig att man är det ändå!
Varför ger jag mig alltid in i sådant?
För man kanske tror att man kan få dom på fall trotts att man blir varnad av nära och kära att det inte kommer gå!
Söker man bekräftelse ?
På vad ?
Att man duger eller vad?

Jag behövde verkligen kräka ur mig lite ikväll!
Ni får tycka vad ni vill...

I morgon får jag hem loppan igen iaf.. Vilket känns underbart ... Lägga all min energi på bara henne ....

Ny dag i morgon när jag stiger upp... Så då har jag släppt det jag skrev om här ikväll :))
Ny dag med nya möjligheter....

Sov gott där ute...

Puss

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards