carolina1985

Alla inlägg under december 2013

Av Carolina - 30 december 2013 00:29

Nytt år är snart här... Tjugohundrafjorton...
Får ofta en fråga om vad jag har för nyårslöften...
Jag har inga direkt... Inga löften...
Bara nya mål...
Det SKA bli ett bättre år... 2014...
Det år som varit... Vill bara glömma...
Det har varit ett otroligt tufft år, som började bra dock, men som sen sakta gick utför och slutade i total kaos!

Men nästa år ska bli bra... Det ska bli mitt år...
Jag kommer skapa min egen väg... Som alltid... Men en bättre sådan...
Lite mer eftertanke innan agerande...
Då kommer allting gå bra...

Jag kommer göra mitt och loppans liv så mycket bättre....

God natt

Av Carolina - 8 december 2013 22:33

Du gör allt för att få mig till boven i det hela...
Men när ska du inse att det är du som är boven?...
Stanna upp en liten stund.... Rannsaka dig själv....
Du gör allt för att trycka ner mig...
Och vet du vad? Du lyckas inte...
Jag står med rak rygg och ett rent samvete....
Bara så du vet, jag "hjärntvättar" inte vår dotter... Hon får själv bygga upp en uppfattning om dig i framtiden...


Jag har nya krafter...
Nya mål...
Och jag vet om att jag kommer lyckas...
År 2014 kommer vara MITT år...
Jag kommer göra det till mitt år...
År 2014... Här kommer jag ...

What doesn't' kill you makes you stronger...

Av Carolina - 1 december 2013 22:50

Tänkte lägga mig tidigt ikväll...
Bäddade ner mig under mitt lila täcke med vita prickar på... Tittade på ett avsnitt av drop dead diva...
I slutet på avsnittet spelade dom en låt som jag gilla, så jag sökte upp den via min shazam i mobilen..
Hittade han på Spotify och nu är jag fast...
Hans texter är något jag känner inombords...
Det är precis som han skrivit det som jag känner inombords och hur jag lever...
Shawn McDonald... Sök upp han och låten closer... Det var den jag hörde först med han...
Jag kan nu inte sluta lyssna på han...
Jag som ska sova!
Har ju skola i morgon, och loppan vaknar säkert tidigt...
Men tankeverksamheten är verkligen på högvarv... Och lyssna på denna musiken kan jag inte bara sluta lyssna på...
*drömmer mig bort lite*...

Var hos mina fina vänner i Eslöv igår...
Vi hade en liten tjejkväll... Käkade gott och bara var... Kikade film...
Samt så skulle vi fira en av tjejerna som fyllt år för bara lite sedan, men de slutade även med att jag också blev firad ...
Det hade jag aldrig räknat ut... Jag blev så paff... MEN SÅ GLAD... Det värmde gott i min nedstämda själ...
Fick två otroligt fina tavlor... En förstoring på min dotter, på en canvas duk... Som hänger vackert på väggen i hallen mellan köket och storarummet.... Så vacker är bilden...
Den andra tavlan var Jessica som hade pysslat ihop... En massa bilder på hon och mig de senaste 5 åren ...
De är så kul att se... Kunna tänka tillbaka och minas de otroligt många roliga och fina stunder vi haft/har tillsammans...
Är så otroligt glad att jag har så fina vänner som gör så mycket för mig ??

Har sökt två nya lgh i Eslöv... I mitt gamla område... Som jag bodde i när jag väntade min dotter...
Jag vill så gärna flytta tillbaka till Eslöv igen...
Där är det hemma för mig...
Jag har mina otroligt fina vänner där... Min mamma i närheten...
Trelleborg är inte hemma för mig längre... Även om jag har familj och fina vänner här nere med, men detta är inte mitt hem...
Denna håla är mitt förflutna... Jag vill komma vidare... Och det gör jag inte genom att bo kvar här nere...
Jag vill ha mina vänner i Eslöv med... Träffa dom mer än knappt en gång i månaden...
Eslöv har större möjligheter för mig som en singel mamma... Att klara mig bättre...
Jag tror iaf... Jag kommer klara mig bättre där... Det vet jag...
Får jag ingen av dessa två lgh, nej då. Reser jag mig igen och söker nya lgh...
Jag ger mig inte... Jag ska nå mitt mål...


Nej gott folk... Ni få läsare jag har ... Dags att försöka sova ett par timmar iaf...
Ha de gott där ute, så hörs vinnare igen...

Puss & kram

Presentation


Ensamstående mamma på 28 år.
Trivs väldigt bra med livet :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tårtor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards